Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej

Zgodnie z art. 106 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.), szkolenia centralne są jednym z elementów systemu szkoleń w służbie cywilnej, oprócz szkoleń powszechnych, specjalistycznych oraz szkoleń w ramach indywidualnego programu rozwoju zawodowego członka korpusu służby cywilnej. Zgodnie z art. 106 ust. 2 pkt 1 ustawy o służbie cywilnej, szkolenia centralne są planowane, organizowane i nadzorowane przez Szefa Służby Cywilnej.  Przy ustalaniu programów szkoleń Szef Służby Cywilnej – zgodnie z art. 107 ust. 3 ww. ustawy – współdziała w szczególności z Krajową Szkołą Administracji Publicznej.  W myśl art. 19 ust. 2 pkt 6 ustawy o służbie cywilnej, Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej opiniuje Rada Służby Publicznej.

Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2017 rok

Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2016 rok

Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2015 rok

Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2014 rok

Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2013 rok

Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2012 rok

Aneks do Planu szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2012 rok

Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2011 rok

Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2010 rok

Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2009 rok

Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2008 rok

Plan szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2007 rok

Plan szkoleń na 2007 rok dla osób należących do państwowego zasobu kadrowego powołanych na wysokie stanowiska państwowe

 

Data publikacji : 29.01.2013

Data modyfikacji : 15.03.2017
Rejestr zmian Wersje dokumentu
Autor : Anna Prażuch
Osoba publikująca: Agnieszka Kowalska
Centrum Informacyjne Rządu

liczba wejść: 19574